BG CZ HU LT LV PL RO SK

Stil de viață sănătos


Exerciții fizice regulate

În articulație, există o mișcare a lichidului sinovial care lubrifiază articulația, hidratează și hrănește cartilajul. Cele mai recomandate activități sunt: mersul pe bicicletă (biciclete de interior sau exterior), înot, exerciții în apă și mers pe jos.


Scăderea în greutate

Menține greutatea corporală adecvată. Dacă sunteți supraponderali sau suferiți de obezitate, reduceți greutatea corporală sub supravegherea medicului. Pierderea în greutate chiar și doar 5 kg este deja un beneficiu pentru sănătatea și starea de bine a articulațiilor.


Afis oferta proenzi rapid+ cu crema


Dietă variată

Dieta variată trebuie să conțină cantități adecvate de proteine ​​de calitate (în special cele de origine vegetală) și o mulțime de vitamine și minerale. Pentru articulații sunt benefici acizii grași nesaturați (Omega 3), calciu, magneziu, oligoelemente, cum ar fi mangan, cupru și vitamina C. Menține un aport suficient de lichid (minimum 2 litri de lichid pe zi).


Nutriția articulațiilor

Suplimentele alimentare de calitate oferă substanțe necesare sistemului musculo-scheletic. Acestea contribuie la menținerea stării de sănătate a cartilajului articular, chiar în timpul exercițiilor fizice, sau după o accidentare.